Algarve.reismee.nl

Welkom op mijn tweede reislog !

Hallo en welkom op mijn nieuwe reislog ! Dit is alweer de tweede reislog die ik aanmaak en deze gaat over Portugal. Hier kan jelezen over onze avonturen, belevenissenen ervaringen tijdens onze reis in de Algarve.

Helaas is de opzet van een weblog zo dat de eerste dag van de reis onderaan staat. Daardoor moet je dus onderaan beginnen en terug naar boven scrollen om de hele reis chronologisch te lezen. Ik had het andersom kunnen maken maar dan zou mijn verhaal erg lastig te vertellen zijn.. dus klik telkens even op alle reisverhalen en begin met het Vertrek op Schiphol.

Ik zie je graag terug op mijn reislogs en laat gerust af en toe eens een berichtje achter !

Groetjes,

Jolande

Reacties

Reacties

maaike

cool joh leuk hoor mama

Opa Co en Oma Mimi

Wij hebben genoten van de mooie foto,s en flimpjes.
Vooral de rotsen die we zelf ook daar gezien hebben.
Dat was weer even genieten.

Oom Frank

Je hebt er flink werk van gemaakt!
Ik heb het nog niet helemaal doorgelezen, maar al wat bekeken, leuk!
groetjes Frank

Jet en Erik

Wij hebben genoten van dit reisverslag en van de prachtige foto`s. Bedankt daar voor.
Wij gaan over een tijdje ook naar Portugal en wij hebben ook geboekt voor Albeifera2.
door dit reisverslag hebben wij er nog meer zin in gekregen.
Onze complimenten voor deze prachtige website en jullie verhaal.
Ik hoop dat wij er met net zoveel plezier op terug kunnen kijken.
Vriendelijke groet van Erik en Jet v.Bakkum.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!